Informacja dla mieszkańców Gminy Czermin dotyczące tzw. „dodatku węglowego”

25 sierpnia 2022

Uprzejmie informujemy, iż wnioski o dodatek węglowy przyjmują pracownicy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerminie (parter budynku Urzędu Gminy), w godzinach pracy Urzędu.

Wnioski o dodatek węglowy można składać od 17 sierpnia do 30 listopada 2022 r. Nie obowiązuje tu kryterium dochodowe. Dodatek przysługuje również gospodarstwom, które już zakupiły węgiel wcześniej. Warunkiem otrzymania dodatku będzie wpis lub zgłoszenie źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.

Odpowiedzi na ewentualne pytania związane z wnioskiem o dodatek węglowy udzielą Państwu pracownicy GOPS, z którymi można się skontaktować telefonicznie.

Nr telefonów do GOPS: 17 250 63 45 lub 17 250 63 46

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego.

https://www.gov.pl/web/klimat/dodatek-weglowy

https://www.gov.pl/web/klimat/poradnik-dla-samorzadow-dotyczacy-wyplaty-dodatku-weglowego

Kontakt

Adres: Czermin 140, 39-304 Czermin
Telefon: 17 250 61 20
Fax: adres skrzynki ePUAP: /il1na251fm/skrytka
E-mail: ug@czermin.pl
NIP: 817-217-53-91
REGON: 690581896

Godziny pracy

Pon
8:00 - 16:00
Wt
8:00 - 16:00
Śr
8:00 - 16:00
Czw
8:00 - 16:00
Pt
8:00 - 16:00