Informacja w sprawie ograniczenia obsługi interesantów
Szanowni Państwo, mieszkańcy Gminy Czermin!
W związku z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861 z późn. zm.), a także w związku z rosnącą liczbą zakażeń wirusem SARS-CoV-2 na terenie kraju, województwa podkarpackiego oraz powiatu mieleckiego, podjęto decyzję o ograniczeniu z dniem 26 stycznia 2022 r. do odwołania bezpośredniej obsługi interesantów.
W celu zachowania ciągłości pracy Urzędu Gminy Czermin oraz jednostki mającej siedzibę w budynku Urzędu, czyli Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, sprawy w pierwszej kolejności należy załatwiać:
1. Drogą elektroniczną, poprzez:
- ePUAP – adres skrzynki Urzędu Gminy w Czerminie to: /il1na251fm/skrytka
- adres e-mail: ug@czermin.pl lub inne znajdujące się na naszej stronie.
2. Telefonicznie, dzwoniąc pod nr:
- 17 774 19 22 – sekretariat Urzędu Gminy,
- 17 250 63 45 lub 17 250 63 46 – GOPS (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej).
3. Za pośrednictwem operatora pocztowego.
Kontakt osobisty z pracownikiem i wejście do Urzędu możliwe jest jedynie w sprawach pilnych, których nie można załatwić w sposób wymieniony powyżej. W takim przypadku należy skontaktować się telefonicznie z Urzędem Gminy (nr tel. 17 774 19 22) lub Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej (nr tel. 17 250 63 45 lub 17 250 63 46) w celu uzgodnienia terminu, sposobu i trybu załatwienia sprawy.
Ewentualne wejście do Urzędu tylko w prawidłowo założonych maseczkach, które zakrywają usta i nos. Obowiązuje również dezynfekcja rąk.
O wszelkich zmianach dotyczących funkcjonowania Urzędu będziemy na bieżąco informować na stronie www.czermin.pl.